Het regelen van je nalatenschap is zo’n onderwerp waarvan je misschien denkt: dat doe ik ‘later’ wel. Onbewust denk je misschien dat je ‘later’ meer tijd hebt. Maar ‘later’ komt soms eerder dan je denkt.
Een steeds groter gedeelte van ons dagelijks leven uit digitale bezittingen. Jouw bankafschriften, belastingaangifte, je e-mails en documenten zijn daardoor grotendeels “onzichtbaar” geworden voor je nabestaanden. Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid inloggegevens van online accounts. Van energiebedrijf tot zorgverzekering, van boekhoudpakket tot boodschappendienst.
Stel dat jij ineens niet meer zelf in staat bent om beslissingen te nemen, tijdelijk of definitief….. Wat gebeurt er dan met al jouw online accounts, digitale gegevens, documenten en foto’s? The Organizing Company® begeleidt jou graag bij het regelen van jouw digitale nalatenschap.
Dat is natuurlijk geen doel op zich, maar een middel om het jezelf en jouw dierbare makkelijker te maken en identiteitsfraude te voorkomen. Doordat je weet dat je jouw zaken op orde hebt, kun je optimaal genieten van jouw dagelijks leven.
Na afloop
- weet je precies wat jouw digitale bezittingen zijn
- heb je overzicht omdat jouw wachtwoordbeheer op orde is
- voel je je gerustgesteld dat jouw digitale nalatenschap geregeld is
- ben je je bewust van de impact van digitale informatie op het klimaat
Deelnemers
Ben je al deelnemer aan de elearning ‘Digitale Nalatenschap’, klik dan op onderstaande knop om direct naar de online leeromgeving te gaan.