Digitaal Organiseren

Hieronder lees je wat The Organizing Company® voor jou kan betekenen bij het organiseren en synchroniseren van jouw digitale bezittingen:

Je herinnert je het moment nog: die gloednieuwe laptop die je kocht om efficiënter te werken, je bestanden beter te beheren en eindelijk grip te krijgen op die eindeloze stroom e-mails. Maar inmiddels staat je bureaublad weer vol, net als jouw cloud opslag, staan jouw wachtwoorden overal en nergens en heb je het zo druk dat je geen ruimte in je hoofd hebt om na te denken hoe je die informatie kan afstemmen op de smartphone die je gebruikt. Tja, en je oude laptop staat er ook nog steeds want die bevat gegevens die je misschien nog nodig hebt. 

Door het bieden van praktische ondersteuning bij het stroomlijnen van je e-mail, ordenen van digitale bestanden, beheren van online accounts en het synchroniseren van al je apparaten (mobiel, tablet en laptop) bespaar je waardevolle tijd en kun je direct aan de slag met waar jouw dagelijks werk écht om draait.

Zet vandaag nog de stap en geniet van de voordelen van een overzichtelijke en geordende digitale werkplek

Jouw onzichtbare bezit

Een steeds groter gedeelte van jouw leven speelt zich online af. 

Werk je op meerdere apparaten en is de inhoud hiervan nog niet helemaal goed op elkaar afgestemd?

Besteed jij veel tijd aan het zoeken naar documenten en heb je behoefte aan overzicht? Je hoeft geen nieuwe laptop aan te schaffen om met een schone lei te beginnen ; -)

Digitale Nalatenschap

Een overzichtelijke digitale werkplek is niet alleen handig voor jezelf maar ook voor je naasten. Want heb je er weleens over nagedacht wat er met jouw digitale data gebeurt als jij zelf niet meer in staat bent om in te loggen? Ook voor het in kaart brengen van jouw digitale nalatenschap kun je bij ons terecht.