Als professional organizer is het enorm belangrijk dat je ook achter de schermen jouw zaken op orde hebt. Als geen ander worden wij hierop beoordeeld.
Er komt een hoop op je af wanneer je voor jezelf begint als professional organizer. Je kunt inhoudelijk heel goed zijn in je werk, maar om hiervan te kunnen rondkomen is het belangrijk ook je ondernemersvaardigheden te ontwikkelen. Zo weten nieuwe klanten jou gemakkelijk te vinden, is jouw administratie helemaal bij en heb je genoeg tijd over voor je privéleven.
Zeker als je net begint is het verleidelijk om op de kosten te letten en zelf alles te willen ontdekken. Je leest gratis e-books en neemt deel aan webinars. Maar dit kost tijd. Veel tijd. Tijd die je ook kunt besteden aan betalende klanten. Aan werk waar jij blij van wordt. Ga je het zelf allemaal uitzoeken? Of doe je het samen? PO Academy bezorgt jou graag een vliegende start als ondernemer.

Na afloop
- heeft jouw bedrijf een professionele uitstraling;
- is achter de schermen alles goed geregeld;
- heb jij het vertrouwen dat jij jouw klanten goed kunt bedienen;
- maak je deel uit van een netwerk van enthousiaste ondernemers;
- ben je klaar voor groei van jouw bedrijf!
Kalender
Klik op de link voor meer informatie:
- vrijdag 30 juni 2023: Masterclass “Sales: word een kei in gesprekken voeren en maak van onbekenden betalende klanten” met communicatietrainer Ilse Schoens en senior professional organizer Marianne Winter in Zaandam
- maandag 3 juli 2023: Inspiratie Boost
- dinsdag 12 september 2023: Inspiratie Boost
- woensdag 20 september 2023: Webinar NBPO-lidmaatschap via de NBPO
- donderdag 16 november 2023: Inspiratie Boost
Het is ook mogelijk een training op maat te laten samenstellen. Neem gerust contact op.
Aanbod
Is jouw interesse gewekt en kun je niet wachten om aan de slag te gaan, klik dan op de knop voor meer informatie, lees hieronder de ervaringen van deelnemers die jou voorgingen en meld je vandaag nog aan.
Deelnemers
Ben je al deelnemer aan PO Academy, klik dan op onderstaande knop om direct naar de online leeromgeving te gaan.

Martine Nieuwenhuis
VIRTUAL ASSISTANT
Martine Nieuwenhuis is de drijvende kracht achter de schermen van PO Academy.
In 2019 startte ze als virtual assistant en ondersteunt zij creatieve zelfstandigen door technische zaken uit handen te nemen.

Marianne Winter
Oprichter
Marianne Winter heeft 18 jaar ervaring in de internationale zakelijke dienstverlening, waar haar carrière zich ontwikkelde van secretaresse tot senior company lawyer. Sinds 2015 is ze ondernemer.
Als senior professional organizer, RPO® en eigenaar van The Organizing Company® begeleidt ze zakelijke en particuliere klanten bij het maken van bewuste keuzes over tijd, zodat zij weer kunnen genieten van wat zij het allerbelangrijkst vinden.
Marianne is docent Time Management in het hbo en is oud-voorzitter van de NBPO. In haar vrije tijd is ze regelmatig te vinden op de mountainbike.
